publicitate

In ultimul timp, multi oameni au inceput sa elimine produsele de origine animala si lactatele din dieta lor. Pentru ca vor sa urmeze cu strictele o dieta vegana si nu sunt constienti de faptul ca pierd ceva minunat in ceea ce priveste mancarea.

Ai incredere in noi! Daca mananci trei oua in fiecare zi la micul dejun, nu numai ca vei fi mai sanatos, dar te vei proteja si de multe boli. Ouale sunt cu adevarat necesare in viata de zi cu zi.

Ouale contin doar 180-186 mg colesterol, in timp ce ficatul produce aproape 1000-2000 mg colesterol in fiecare zi. In plus, ouale sunt bogate in vitamina D si calciu. Vitamina D regleaza absorbtia de calciu si fosfor in organism, facandu-ne oasele si dintii mai puternici.

publicitate

Consumul de oua nu ajuta doar la intarirea oaselor ci si la cresterea muschilor. Cantitatea de proteine din doua oua este echivalenta cu o portie de carne. In acest fel, ouale ofera beneficii pentru sanatate asociate cu consumul de carne, dar fara grasimi suplimentare inutile.

Ajuta la pierderea in greutate

Ouale sunt o sursa de nutrienti si vitamine care contin o cantitate semnificativa de calorii necesare organismului nostru in fiecare zi, limtandu-ne astfel mesele. Acest lucru ne ajuta sa pierdem excesul de greutate.

Imbunatateste vederea

Galbenusul de ou contine cantitati mari de luteina si zeaxantina, de aceea reduce riscul de cataracta si degenerare maculara. Ouale sunt, de asemenea, bogate in vitamina A. Deficitul de vitamina A poate duce la orbire.

Ouale sunt pline de proteine de buna calitate

Proteinele sunt foarte importante pentru slabire, conturarea muschilor si pentru controlarea hipertensiunii. Un ou mare contine 6 gr de proteine.

Acum, dupa ce ai citit acest articol, stii deja cate oua trebuie sa mananci pe zi si de ce ar trebui sa le incluzi in dieta zilnica.

publicitate