publicitate

Daca iti plac bananele, ar trebui sa le mananci in mod regulat. Aceste fructe pot fi folosite chiar si la prepararea deserturilor.

Stiai insa ca ceaiul din coji de banane are un gust bun si ofera o multime de beneficii pentru sanatate?

De ce sa prepari ceai din coji de banane?

publicitate

Beneficiile acestui ceai sunt folosite in medicina populara de secole. Ceaiul contine o cantitate mare de substante benefice, precum vitaminele B6, B12 si C, minerale si oligoelemente (potasiu, mangan, magneziu).

Efectul pozitiv al ceaiului din coji de banane asupra hipertensiunii arteriale

Bananele contin o cantitate mare de potasiu, care are un efect pozitiv asupra sanatatii inimii si poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale crescute. In plus, regleaza echilibrul fluidelor din organism si astfel ajuta la ameliorarea presiunii din vene.

Promoveaza o stare de spirit mai buna

Bananele sunt o sursa excelenta de dopamina si serotonina. Acesti doi hormoni imbunatatesc starea de spirit si cresc calitatea somnului. De asemenea, vitamina B6 care se gaseste in cantitati mari in banane are efect benefic asupra sistemului nervos.

Sustine pierderea in greutate

Dopamina si serotonina induc un sentiment de satietate care elimina posibilitatea de a manca in exces. Mancatul in exces poate provoca oboseala si iritabilitate.

Promoveaza o digestie mai buna

Magneziul si potasiul din coaja de banana stimuleaza perfect miscarile intestinale si previn constipatia si balonarea.

Ceai din coji de banane

Pentru a pregati o ceasca de ceai ai nevoie de coaja de la o banana verde. Cea mai mare cantitate de substante nutritive se gaseste in cojile de banane tinere. De asemenea, acestea contin probiotice si amidon.

Toarna doua cani de apa intr-o oala. Pune oala pe foc si asteapta sa fiarba apa. Adauga apoi coaja de banana spalata. Las-o la fiert 10 minute.

Ia oala de pe foc, scoate coaja de banana si asteapta sa se raceasca putin ceaiul. Poti adauga putina miere sau sirop natural pentru a-l indulci.

publicitate