Sfaturi pentru un somn linistit

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Daca este un lucru ce ma enerveaza (ok sunt multe lucruri ce ma enerveaza, dar nu avem sufficient timp pentru asta), este faptul ca nu reusesc sa adorm.

Aveam cel mai linistit somn pana am ajuns la varsta de 40 de ani. Apoi dintr-o data ora 3:30 a devenit cel mai bun prieten al meu. Scuze, dar acel cel mai bun prieten al meu trebuie sa dispara.

Se intampla din nou si din nou. Ma bagam in pat, adormeam si dintr-o data ma trezeam fix in jurul ore 3:30. Mai are cineva problema asta?

Am realizat ca are o legatura cu hormonii si am stiut ca pot face ceva in legatura cu insomnia. Luarea somniferelor in fiecare noapte nu intra in discutie, deci am decis sa aplic niste metode mai naturale. Folosesc uleiuri esentiale pentru a rezolva problemele ce apar la femeile trecute de 40 ani. Folosesc Progessence+, Ylang Ylang si Clary Sage in fiecare zi. Aceste uleiuri m-au ajutat enorm de mult.

Sunt si alte sfaturi ce te pot ajuta sa dormi mai bine. Iata cele ce au functionat pentru mine.

somn linistit

  1. Fa-ti un program de dormit pe care sa-l urmezi in fiecare zi.

Eu ma bag in pat in jurul ore 10 si ma trezesc la ora 5:30. Incerc sa urmez acest program de somn deoarece ma simt cel mai bine atunci cand dorm 7-7,30 ore pe noapte.

  1. Limiteaza-ti somnul din timpul zilei.

In fiecare zi in jurul ore 3 devin somnoroasa dar incerc sa nu dorm. Din cand in cand atipesc 15 minute, dar doar atat.

  1. Mananca sanatos si fa exercitii regulat.

Stiu ca asta este un sfat mai vechi, dar ceea ce mananci conteaza foarte mult. Incearca sa iti programezi cina mai devreme si evita mancarurile grase cu 2 ore inainte de a te baga la somn. De asemenea nu consum nici cafea dupa ora 3.

Exercitiile fizice regulate pot ajuta somnul, ma ajuta sa adorm mai repede si sa ma bucur de un somn mai adanc.

  1. Creaza-ti un mediu confortabil

Creaza o cameră ideală pentru dormit. Adesea, aceasta înseamnă că ea trebuie sa fie rece, întunecată și liniștită. Salteaua și perna ar trebui să fie confortabile.
Nu știu despre tine, dar eu îmi ador patul și abia astept sa intru in el in fiecare noapte, este atât de confortabil. (Pe o notă laterală, știai că dormind pe o pernă de mătase ar trebui să ajute la reducerea ridurilor și este mai bun pentru părul tău? Aceasta este perna pe care o folosesc.)

  1. Elimina stresul si anxietatea

Aceasta este problematica. Dacă există un lucru care mă va menține treaza noaptea, este stresul. Cel mai bine să nu vă faceți griji, dar să fiu sincera, toți avem zile sau săptămâni mai stresante.

Matei 6: 33-34 este un verset bun care trebuie citit atunci când sunteți stresați:

Căutați Împărăția lui Dumnezeu mai presus de orice și trăiți cu neprihănire și vă va da tot ce aveți nevoie. Deci, nu vă faceți griji despre ziua de mâine, pentru că mâine va aduce propriile îngrijorări. Problemele de astăzi sunt suficiente pentru ziua de azi.

 

Leave a Reply